Téma: Co vše zařídí dodavatelé energií?
Rozbité okno, zabouchnuté dveře
28. 2. 2016Dodavatelé energií jsou schopni svým zákazníkům pomoci nejen se servisem a opravou spotřebičů, ale vyřeší také havarijní stavy. Zákazníkům obstarají instalatéra, elektrikáře, topenáře, sklenáře nebo zámečníka. „Pokud si náš zákazník zabouchne dveře od bytu nebo mu dítě v neděli večer rozbije míčem okno, stačí jeden telefonát na naši asistenční službu. Na vykonanou práci a drobný použitý materiál má zákazník sjednán limit do výše 5 tisíc korun. Výjezd technika je bezplatný,“ popisuje Kristýna Červenková ze společnosti E.ON Energie, a.s. Například společnost ČEZ slibuje dojezd technika k havárii do 90 minut. Společnost Centropol svým zákazníkům navíc nabízí náhradní ubytování v případě, že bude jejich domácnost neobyvatelná, a zákazník jej může hradit z limitu pojistného plnění.
Publikovaná témata:
- Co vše zařídí dodavatelé energií?
- Nové trendy osvětlení
- Bydlení v nízkoenergetickém a pasivním domě 2012
- Stavíme pasivní dům
- Vytápění interiéru
- Vytápění
- Vše pro zateplení
- Zelená úsporám