Energeticky úsporné bydlení

Téma: Co vše zařídí dodavatelé energií?

Rozbité okno, zabouchnuté dveře

28. 2. 2016

Dodavatelé energií jsou schopni svým zákazníkům pomoci nejen se servisem a opravou spotřebičů, ale vyřeší také havarijní stavy. Zákazníkům obstarají instalatéra, elektrikáře, topenáře, sklenáře nebo zámečníka. „Pokud si náš zákazník zabouchne dveře od bytu nebo mu dítě v neděli večer rozbije míčem okno, stačí jeden telefonát na naši asistenční službu. Na vykonanou práci a drobný použitý materiál má zákazník sjednán limit do výše 5 tisíc korun. Výjezd technika je bezplatný,“ popisuje Kristýna Červenková ze společnosti E.ON Energie, a.s. Například společnost ČEZ slibuje dojezd technika k havárii do 90 minut. Společnost Centropol svým zákazníkům navíc nabízí náhradní ubytování v případě, že bude jejich domácnost neobyvatelná, a zákazník jej může hradit z limitu pojistného plnění.


Publikovaná témata:



Design by Lukáš Svoboda, Code by Karel Koliš
© Energeticky úsporné bydlení 2009+