Rozbité okno, zabouchnuté dveře | Energeticky úsporné bydlení

Hlavní strana » Článek

Rozbité okno, zabouchnuté dveře

28. 2. 2016

Dodavatelé energií jsou schopni svým zákazníkům pomoci nejen se servisem a opravou spotřebičů, ale vyřeší také havarijní stavy. Zákazníkům obstarají instalatéra, elektrikáře, topenáře, sklenáře nebo zámečníka. „Pokud si náš zákazník zabouchne dveře od bytu nebo mu dítě v neděli večer rozbije míčem okno, stačí jeden telefonát na naši asistenční službu. Na vykonanou práci a drobný použitý materiál má zákazník sjednán limit do výše 5 tisíc korun. Výjezd technika je bezplatný,“ popisuje Kristýna Červenková ze společnosti E.ON Energie, a.s. Například společnost ČEZ slibuje dojezd technika k havárii do 90 minut. Společnost Centropol svým zákazníkům navíc nabízí náhradní ubytování v případě, že bude jejich domácnost neobyvatelná, a zákazník jej může hradit z limitu pojistného plnění.

Odborníci se shodují, že je potřeba si prostudovat konkrétní podmínky jednotlivých společností. Dodavatelé obecně nabízejí bonusy a havarijní služby svým aktuálním zákazníkům, jednotlivé využití se ale může lišit. „Asistenční služby jsou vlastně jistou formou pojištění. Klient by si měl řádně pročíst podmínky a zjistit, zda už podobné pojištění nemá sjednané u své pojišťovny. Je vhodné rovněž zvážit, zda v případě nehody, havárie nebo poruchy zákazník nabízené služby opravdu využije,“ zdůrazňuje Jana Poncarová ze serveru EnergetickáPo­radna.cz. Ceny za poskytování asistenční služby při řešení havárií a oprav jsou u většiny společností nastaveny jako symbolické měsíční poplatky. Zákazníci společností ČEZ, E.ON nebo Centropol si za službu měsíčně připlatí 10 až 25 korun.


publikováno: 28. 2. 2016
Štítky: energie, užitečné informace


Design by Lukáš Svoboda, Code by Karel Koliš
© Energeticky úsporné bydlení 2009+